opening ijtunnel 50 jaar geleden Geplaatst doorPom Wolff 16 september 2018 Home › Forums › Algemeen › opening ijtunnel 50 jaar geleden Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 2 maanden geleden door Pom Wolff. Weergave van 1 reactie thread Auteur Berichten 16 september 2018 om 04:54 #9522 Pom WolffSleutelbeheerder hij die altijd op de fiets ik geloof niet dat ik met mijn dochters dat was meer zuid, doolhof en draaimolentje amstelpark hij die altijd op de fiets met mij naar ajax, vva, van oost naar west maar toen die dag naar noord zo mocht ik met mijn vader door de nieuwe tunnel heen trots was hij op amsterdam, zijn zoon, op alles hij die altijd op de fiets was afgestapt om met zijn zoon, met mij pw 16 september 2018 om 04:58 #9523 Pom WolffSleutelbeheerder https://www.amsterdam.nl/projecten/tunnels/nieuws/open-dag-50-jaar-ij/ Auteur Berichten Weergave van 1 reactie thread Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Inloggen